Rady a zkušenosti

„Máte dotaz, přání či připomínku?“

Kontaktujte nás

Propagace na internetu

Reklama propagována na internetu je stále více populární. Internet je v dnešní době také hlavně místo, kde uživatelé hledají všechny možné informace. Firma má tam možnost prezentace pomocí svého webu 24 hodin denně a přilákání tak nových zákazníků, zvýšení zisku a budování vztahu se zákazníky.

Linkbuilding – budování zpětných odkazů, registrace do katalogů

Tuto službu nabízí řada firem. Při výběru služby se však nenechejte zmást počtem nabízených katalogů. Může se stát, že bude využíváno pouze automatický registrací, kde nejsou vyplněny všechny údaje nebo jsou vyplněny chybně a mají pro propagaci minimální význam.
Je důležité vybírat firmy, které nabízejí ruční registrace a posílají Vám výsledky. V tomto případě je registrace velkým přínosem pro marketing firmy na internetu.
Budování zpětných odkazů je umístění odkazů v rámci relevantních stránek v podobě krátkého sdělení nebo článku.

SEO - Search Engine Optimalization

Jde o souhrn různých metod pro nové nebo již vytvořené stránky. Cílem je optimalizace stránek pro vyhledávače a zvýšení pozice v rámci vyhledávání.
Úspěch závisí na správně zvolených klíčových slovech, které prezentují danou webovou stránku.

PPC Pay per clik

PPC je platba za kliknutí. Inzerent v tomto případě neplatí za každé zobrazení reklamy, platí pouze ve chvíli, kdy na reklamu někdo klikne. Velkou výhodou je možnost plánovatelnosti a měřitelnosti.

Bannery

Jedná se o nejstarší možný způsob propagace firmy na internetu. Většinu uživatelů však shledává bannery a velké reklamy za obtěžující. Proto je nutné výběr, formu i umístění banneru pečlivě zvážit.

založení společnosti