Rady a zkušenosti

„Máte dotaz, přání či připomínku?“

Kontaktujte nás

Tipy, jak vyvolat dobrý dojem

 

Při tvorbě webových stránek jsou nejdůležitější cíloví uživatelé. Stránky na ně musí působit dobře, vyvolat dojem a uspokojit co nejvíce jejich požadavky.

 

  • Neskrývejte informace, které uživatel potřebuje

Nejčastějším příkladem jsou telefonní čísla zákaznické podpory nebo poplatky za dopravu. Pokud tyto informace uživatel nenajde, ztrácíte tak zbytečně jeho důvěru. Vyplatí se být v těchto věcech upřímný, aby i zákazník měl dobrý pocit při svém nákupu.

 

  • Nenuťte uživatele měnit způsoby jejich vyplňování

Např. u formátování zadávaných informací – lomítko u rodného čísla, mezery v telefonním čísle atd.

 

  • Nepožadujte informace, které nejsou potřebné

Každý má rád své soukromí a vyplňování informací, které nejsou např. k objednávce potřeba je uživatel otráven.

 

  • Vyvarujte se otupování a lhaní zákazníkům

Přehnaná vlezlost a falešnost stránek může v návštěvníkovi vyvolat značnou nedůvěru.

 

  • Žádné zbytečné překážky

Dlouhé úvodní intra, velké množství nepotřebných informací znamená dlouhé čekání a promrhaný čas návštěvníka stránek.

 

  • Dejte si záležet na vzhledu stránek

První věc, co bude na návštěvníka působit je vzhled stránek. Stránky musí vypadat uspořádaně a profesionálně, aby získali zájem uživatele.

 

  • Usnadněte přístup k základním informacím

Každá stránka má svůj konkrétní účel. Přístup k poslání stránky by měl být uživatelsky jednoduchý, bez zbytečných průtahů.

 

  • Nevynechávejte sekci častých dotazů

Časté dotazy poskytují návštěvníkům rychlou odpověď a ukazují Váš zájem o zákazníky.

 

  • Přizpůsobte stránky pro tisk 

 

ready made společnosti