Rady a zkušenosti

„Máte dotaz, přání či připomínku?“

Kontaktujte nás

Tipy pro Vaši stránku na Facebooku

 

 V dnešní době je Facebook důležitou sociální sítí, která mimo jiné umožňuje prezentaci firem, jejich novinek, výrobků a akcí. Zda najdete pár tipů, jak se na Facebooku prezentovat, abyste zaujali Vaše potenciální zákazníky.

 

  • V příspěvcích buďte struční N

Nepište příliš dlouhé texty, které čtenáře přestanou bavit. Přidávejte vždy příspěvky v rozmezí 100 – 250 slov.

  • Snažte se přispívat pravidelně!

Optimální četnost příspěvků je 5x za týden. Pravidelným přispíváním, si své fanoušky udržujete, máte možnost s nimi komunikovat a zjišťovat tak jejich názory.

  • Příspěvky vkládejte v optimálním čase

Optimální čas můžete zjistit díky statistice na Vašich stránkách (porovnávat odezvy v jednotlivých časech). Z všeobecných průzkumů se uvádí, že největší zapojení uživatelů na Facebooku je mezi 9 – 10 a 18 – 24 hodinou.

  • Buďte relevantní

Odkazujte na události nebo akce, které souvisí s Vaší stránkou, firmou nebo výrobky. Fanoušky by příspěvek měl zajímat.

  • Buďte aktuální

Příspěvky by měly být aktuální pro dané období a vztahovat sek aktuálnímu dění.

  • Musíte znát své fanoušky

A publikovat příspěvky, které je zaujmou a případně vyvolají zpětnou odezvu

  • Přidávejte i fotografie nebo videa

Snažte se využít všech možností, které Facebook nabízí. O fotografie či videa je všeobecně větší zájem a uživatelé si jich více všímají.

  • Publikujte výrazné objekty a snímky, které současně zachytí Vaší značku

Výraznými obrázky zvýšíte šanci na odezvu od fanoušků, případně nové fanoušky získáte.

  • Prezentujte svou značku a výrobky!

Informujte uživatele, co je nové, co se chystá, proč by si měli výrobek koupit, co jim přinese a co se koupí výrobku změní.

  • Přineste fanouškům hodnotu

Například ve formě omezené nabídky výrobků, slevové akce, soutěže – jen pro Vaše fanoušky.

  • Snažte se je zapojit!

Zjišťujte, co si o výrobcích myslí, buďte s nimi v komunikaci a odpovídejte na všechny jejich dotazy a příspěvky.

  • Nabádejte fanoušky ke zpětné vazbě

Pokud se jim obrázek líbí, ať dají Like nebo sdílí, pokládejte jim otázky a zjišťujte jejich reakce.

 

Nezapomeňte však, že Vaše prezentace na Facebooku nesmí fanoušky otravovat a nijak obtěžovat – příspěvky vkládejte promyšlené a hlavně různorodé! Nikdo nemá rád nevyžádanou reklamu. J

 založení společnosti