Rady a zkušenosti

„Máte dotaz, přání či připomínku?“

Kontaktujte nás

Tvorba webu

Test použitelnosti

  Test použitelnosti je důležitým zdrojem získání informací, zda Váš webový server funguje správně a jak je možné ho vylepšit. Základní fakta o testování: aby byl Váš web co možná nejlepší, musíte ho testovat – to Vám pomůže...

Tipy, jak vyvolat dobrý dojem

  Při tvorbě webových stránek jsou nejdůležitější cíloví uživatelé. Stránky na ně musí působit dobře, vyvolat dojem a uspokojit co nejvíce jejich požadavky.   Neskrývejte informace, které uživatel potřebuje Nejčastějším příkladem jsou...

Jak návštěvníci skutečně vnímají web?

  Při tvorbě stránek je potřeba vcítit se nejen do role tvůrce, ale i běžného uživatele. Existují tři zásady, které by měl brát autor webu v potaz.   Uživatelé stránky nečtou, ale prohlíží.   Nečekejte, že návštěvníci přečtou každé slovo...

Propagace na internetu

Reklama propagována na internetu je stále více populární. Internet je v dnešní době také hlavně místo, kde uživatelé hledají všechny možné informace. Firma má tam možnost prezentace pomocí svého webu 24 hodin denně a přilákání tak nových zákazníků,...

Tipy pro Vaši stránku na Facebooku

   V dnešní době je Facebook důležitou sociální sítí, která mimo jiné umožňuje prezentaci firem, jejich novinek, výrobků a akcí. Zda najdete pár tipů, jak se na Facebooku prezentovat, abyste zaujali Vaše potenciální zákazníky.   V příspěvcích...

PPC reklama

  Zkratka PPC pochází z anglických slov pay per click. Princip této reklamy spočívá v tom, že inzerent neplatí za zobrazení reklamy, ale platí v momentě, kdy na reklamu někdo klikne. Neplatíte tedy za reklamu, ale za klienty, kteří navštíví Vaše...

SEO optimalizace

  Název je zkratkou z anglického Search Engine Optization. Jedná se o metodiku vytváření a upravování webových stránek tak, aby jejich obsah a forma byly optimální pro zpracování v internetových vyhledávačích.  Protože každý uživatel samozřejmě...

Internetový marketing

Internetový marketing je způsob, jakým lze dosáhnout požadovaných marketingových cílů prostřednictvím internetu. Internet umožňuje organizacím přistupovat ke každému zákazníkovi jednotlivě a zrychluje komunikaci mezi nimi (email, zpráva na...

Nástroje internetového marketingu

Webové stránky Webové stránky jsou součástí celkové identity firmy a jejich účelem může být budování značky, poskytování informací o produktech, prodej reklamní plochy, prodej produktů, vydělávání na partnerských programech, poskytování podpory...

Copywriting

Copywriting je tvůrčí činnost, při které se vytvářejí texty, které mají čtenáře zaujmout a podniku pomoci v prodeji produktu či služby. Člověk, který se zabývá oborem copywriting se označuje jako copywriter. Správně vytvořený text vám může...

Jak správně postupovat při psaní?

Zde najdete drobné tipy, jak postupovat při psaní textů, propagující Váš produkt. Důsledná příprava – je potřeba analyzovat konkurenci, ujasnit si cílovou skupinu, kterou chcete oslovit, vytyčit si hlavní důvody, které vedou ke koupi vašeho...

Klíčové slovo

  Klíčové slova jsou důležité hlavně při optimalizaci pro vyhledávače (SEO). Je to vlastně výraz, na který fulltextový vyhledávač stránku zobrazí ve výsledcích vyhledávání. Samozřejmě každý usiluje o co nejlepší umístění svých stránek – tedy mezi...

Firemní stránka na Facebooku

  Vaše firemní stránka na Facebooku by měla být dobře zapamatovatelná, dohledatelná, zajímavá pro uživatele a hlavě se lišit od ostatních. Zde uvádíme pár tipů, díky kterým dovedete vaši stránku k dokonalosti.   Cover photo – úvodní...